24 Temmuz 2012 Salı

oğlumun kurabiyeleri

fotoğraflarımı derlemeye karar verdim bugün ! görkem'den arttırdığım sürelerde bir klasör düzenlesem yeridir diye düşündüm. ama ne mümkün? oğlum can sıkıntısından ölecek, ayrılmıyor yanımdan.
ayıkladığım fotoğraflardan basıp çerçevelere koyayım dedim,bu sefer de yazıcının üstüne çıkmalar.bastığım fotoğrafları alıp kaçmalar...çocuk denen şey ömür törpüsü oluyor kimi zaman,sabır taşı olsa erir.pek de tatlı aslında,kıyılmıyor tabii..

öğleden sonra uyku molasında ilk hevesle yaptığım bebek kurabiyelerinin dağınık karelerini de derledim.

şeker hamuruyla kurabiye yapma serüvenimin başı sayılır neredeyse.temmuz ayı sıcağında,üstelik 7 aylık hamileyken..çoğu oldukça sadeydi son dönemlerde yaptığım modellere nazaran.galiba ben sade cici modelleri daha çok seviyorum (: son partiyi de doğuma gitmeden bir gece önce yapmıştım.taze taze yensin diye. hastanede bile dağıtmıştı eşim (: 70e yakın kurabiyeden 2 tane kalmış şimdi sepetinde,ne güzel..umarım herkes beğenmiştir..şimdilik sevgiler (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder