15 Ağustos 2012 Çarşamba

diş buğdayı pastası

Stresli bir hafta geçiriyoruz. Oğlumun 4 dişi birden geliyor..
Eşimin izne ayrılmasını fırsat bilerek diş buğdayı pastasını yapabildim.oğlum biraz daha bekleseydi doğum günü pastasıyla bir olacaktı sanırım (: 

Pastamın kekini 2 gece önce Emel Başdoğan'ın tarifine göre yaptım.Ertesi gün ganajla kaplayıp 12 saat beklettikten sonra şeker hamuruyla süsledim.Herkesi figür yapımı zorlar genelde ama etrafını çeviren yuvarlak topları yapmak beni benden aldı..Buna Görkem'in huysuzluğunu da ekleyince ev bir anda tımarhane döndü (: neyse ki sevgili eşim "kahramanım benim" yine imdadıma yetişti.o oğlumu oyalarken bende pastasın son rötuşlarını yaptım.

kakaolu kekli,karışık meyveli ve çikolata parçacıklı,bitter çikolatalı ganajla kaplanmış diş buğdayı pastam huzurlarınızda efenim..


pastaları sade figürlerle süslemeyi daha çok seviyorum..diş macunu,oyuncaklar gibi detaylara da yer verecektim ama,misafirlerimiz erken geldiler.pastanın ve şeker hamurunun taze olması ilk esas.


Pastasına bakarken oğlumu görmeliydiniz.o anın heyecanına kapılıp fotoğraf çekmeyi unutmuşuz.öyle heyecanlandı ki,1 dilimini mıncırmasına izin verdim.keşke o kareleri de paylaşabilseydim.


herkese görkemli günler efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder