4 Ağustos 2012 Cumartesi

tartolet ve mozaik top

bu sıcaklar bizi mahvetti.doğru dürüst bir şey de yenmiyor bu havalarda.
oğlumla klimanın altında ruhumuzu yelliyoruz mütemadiyen. (:
dün misafirlerimiz vardı.iftardan sonra çay ve limonatanın yanına ,şatafatlı büyük pastalar yerine atıştırmalık ve tek lokmalık şeyler hazırladım.hem hafif,hem lezzetli hemde görkemli oldular (:

tartoletlerim kirazlı,muzlu ve şeftalili..kreması ise hindistan cevizli ve muzlu.
mozaik topları ise,şu sıralar cake pops diye çok satılan çikolatalı toplar gibi görünsede bildiğiniz mozaik (: içine biraz limon rendeledim ve ganaj yapımında kullandığım kuvertür çikolatadan koydum.yuvarlarken de ortasına antep fıstığı yerleştirdim.
geçirdiği hastalıkla beraber iştahı iyice kapanan oğlumun bile hoşuna gitti ki,mıncıklaya mıncıklaya yedi üzerlerindeki meyveleri.(:
sizlerinde gözleri bayram etsin bari.
görkemli günler efenim..

  




2 yorum:

  1. ellerinee sağlıkkk yine harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervecim istanbula yolun düşerse gelirsen seve seve sanada yapacağım (: söz veriyorum..sevgiler

      Sil