8 Ekim 2012 Pazartesi

1 yaş pastası

Oğlumun doğum günü geldi çattı.doğum günü temamız ay,yıldız,melek ayılardı.
hazırlıklarımız epey uzun sürdü..sevgili kocam ve canım dostum çağla olmasaydı ne yapardım bilemiyorum..
misafir sayımız çok olduğu için doğum gününü 2 ayrı gün kutladık.
ilk gün pastamız 1 şeklindeydi.ve ayıcıklıydı.içi fıstıklı muzlu,bitter ganajlı.

ikinci gün pastamız ise frambuazlı muzlu,ve sütlü ganajlıydı.

bebek şekerlerimizi de yıldızlı ve aylı yaptım.misafirlere özel magnetleri  www.fotomagnet.com adresinden sipariş verdim.onunda teması yıldız ve kuzuydu.yanlarında doğum şekerlerinden artan kuzulu süsleri kullandım.
menümüzde ise mini kumpir,kakaolu-tarçınlı-üzümlü muffin,tavuk salatası,meyveli tartoletler,yoğurtlu kızartmalar,makarna salatası,patatesli,kıymalı,peynirli börek gibi değişik tatlar vardı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder